Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestlé Nespresso zwiększyła sprzedaż o 22 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2010, 13:51
Nestlé Nespresso zwiększyła sprzedaż o 22 proc.

Spółka Nestlé Nespresso SA zakończyła 2009 r. sprzedażą w wysokości 2,77 mld CHF. Jednocześnie wielkość sprzedaży wzrosła o 22 proc. Tym samym Nespresso pozostaje najszybciej rozwijającą się światową marką w Grupie Nestlé - w latach 2000 - 2009 średni wzrost spółki był na poziomie 30 proc. Także w 2010 r. spółka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży.

W 2009 r. spółka rozbudowała sieć punktów sprzedaży do ponad 190 butików, a także wprowadziła na rynek zupełnie nową linię ekspresów CitiZ. Ponadto, liczba klientów zrzeszona w Klubie Nespresso po raz pierwszy przekroczyła siedem milionów.

Zdaniem dyrektora generalnego Nestlé Nespresso Richarda Girardota, w tak trudnym pod względem ekonomicznym roku motorem napędowym wzrostu pozostała jakość i innowacyjne rozwiązania spółki.

- Wynik finansowy jaki firma Nespresso osiągnęła w 2009 roku jest dla nas odzwierciedleniem zaufania, jakim klienci darzą naszą markę, szczególnie w obliczu trudnych warunków ekonomicznych panujących na wszystkich rynkach - powiedziała Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska.

Rok 2009 wiąże się również z wprowadzeniem programu EcolaborationTM, dzięki któremu zrównoważony rozwój staje się centralnym elementem wszystkich obszarów działalności Nespresso. Nowa inicjatywa ma zagwarantować przyszły wzrost i rozwój przy jednoczesnym poszanowaniu dla środowiska naturalnego oraz ochronie zasobów naturalnych naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach.

W 2010 r. Nespresso planuje wzrost na poziomie wyrażonym dwucyfrową liczbą oraz chce przekroczyć wyniki sprzedaży na poziomie 3 mld CHF. Firma rozbuduje ogólnoświatową sieć punków sprzedaży o kolejne 30 ekskluzywnych butików, z których najważniejsze powstaną w Brukseli, Monachium, Miami i Nowym Jorku (Soho). Ponadto, marka planuje ekspansję na nowe rynki, takie jak Szanghaj (Chiny), a także Kapsztad czy Johannesburg (Afryka Południowa) - będą to pierwsze butiki Nespresso w Czarnej Afryce.

Jedną z innowacji 2010 roku będzie także wprowadzenie nowego ekspresu - najbardziej kompaktowego z dostępnych obecnie na rynku.

Jako uzupełnienie tych działań Nespresso podniesie poziom świadczonych usług, gwarantując satysfakcję konsumentów zrzeszonych w Klubie Nespresso. W związku z tym, firma wprowadzi nowy model obsługi klienta wśród wszystkich trzech kanałów dystrybucji oraz w punktach kontaktu z klientami.

- W 2010 r. marka Nespresso wkracza absolutnie przygotowana na utrzymanie średniego wzrostu na przestrzeni dekady na poziomie 30 proc. - skomentował powyższe działania R. Girardot.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH