Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle podąża za Marsem i Tesco

  • Autor: obiektywrynku.pl
  • Data: 06-10-2011, 10:28

Nestle podąża śladem firmy Mars i wprowadza do sprzedaży małe słodkie przekąski w multipackach takich marek jak Lion, Kit Kat i Nesquik. Selektywnie sprzedaż produktów jest wspierana przy wykorzystaniu specjalnych displejów POS, które reklamują słodyczowe mini kąski - podał serwis obiektywrynku.pl.

Pierwszy był Mars, który znacznie wcześniej wprowadzał na polski rynek swoje batony w wersji "minis" i "celebrities". Następnie w jego ślady poszła firma Tesco, która wprowadziła mini batoniki w multipacku pod marka własną.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH