Nestle Polska rozpoczyna kampanię marki JOJO
4 lipca 2011 r. wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca markę JOJO. Strategia została przygotowana we współpracy z nową, wyłonioną w wyniku przetargu, Agencją JWT, która na początku 2011 roku rozpoczęła obsługę marki JOJO.
POWIĄZANE TEMATY
W spotach wykorzystano konwencję programów kulinarnych, ale w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.
Kampania TV będzie miała swoje rozwinięcie w internecie.
Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada warszawskie biuro JWT. Kampania potrwa od 4 lipca do końca sierpnia 2011r. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS w postaci zatowarowanych ćwierćpaletek, które przygotowała agencja Lemon Tree design group. Kampania internetowa jest realizowana we współpracy z agencją Discipline Media Group. Za zakup mediów odpowiada agencja MEC.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!