Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle Polska rozpoczyna kampanię marki JOJO

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 07-07-2011, 11:33

4 lipca 2011 r. wystartowała nowa kampania telewizyjna promująca markę JOJO. Strategia została przygotowana we współpracy z nową, wyłonioną w wyniku przetargu, Agencją JWT, która na początku 2011 roku rozpoczęła obsługę marki JOJO.

W spotach wykorzystano konwencję programów kulinarnych, ale w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.

Kampania TV będzie miała swoje rozwinięcie w internecie.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada warszawskie biuro JWT. Kampania potrwa od 4 lipca do końca sierpnia 2011r. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS w postaci zatowarowanych ćwierćpaletek, które przygotowała agencja Lemon Tree design group. Kampania internetowa jest realizowana we współpracy z agencją Discipline Media Group. Za zakup mediów odpowiada agencja MEC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH