REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nestle promuje zdrowie dodając do każdego produktu Kompas Żywieniowy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2008, 10:57

KOMPAS ŻYWIENIOWY Nestlé oraz oznaczenie GDA są elementami nowej strategii firmy Nestlé Promującej Dbanie O Zdrowie, Prawidłowe Odżywianie oraz Dobre Samopoczucie Konsumentów. Według przedstawicieli firmy, KOMPAS ŻYWIENIOWY pomaga zapoznać się z dokładnym składem produktów i podpowiada, jak odżywiać się smacznie i zdrowo.

REKLAMA

Nestlé zapewnia, że jako jedyna firma przygotowała unikalny system - KOMPAS ŻYWIENIOWY®, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można zaplanować, co zjeść, by mieć dobre samopoczucie i dostarczyć organizmowi potrzebnych składników odżywczych.

Znajdujący się na opakowaniach produktów KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera m.in. oznakowanie GDA (Guideline Daily Amount - Wskazane Dziennie Spożycie). Oznakowanie to zostało zaprojektowane, aby ułatwić konsumentom wykorzystanie informacji na temat żywienia, umieszczanych na opakowaniach. 

Poszczególne produkty mogą zawierać dodatkowo informacje o zawartości m.in. błonnika, sodu, cukrów oraz nasyconych kwasów tłuszczowych. Oprócz tabeli wartości odżywczych, KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera jeszcze trzy pola: "Warto wiedzieć", "Warto zapamiętać" oraz "Warto porozmawiać". Ramka "Warto wiedzieć" zawiera informacje żywieniowe dotyczące danego produktu Nestlé. Mogą to być wiadomości na temat składników odżywczych zawartych w produkcie, jak również jego wpływu na zdrowie. W polu "Warto zapamiętać" znajdziemy informacje i porady dotyczące żywienia i zdrowego stylu życia oraz sposobu komponowania zbilansowanej diety z wykorzystaniem danego produktu Nestlé. Natomiast pole "Warto porozmawiać" zawiera dane kontaktowe do Serwisu Konsumenta Nestlé.

Nestlé chce stać się również wiarygodnym partnerem żywieniowym dla konsumentów. - Przyjęcie tej strategii idzie w parze z zauważalnymi trendami światowymi, z których wynika, że konsumenci coraz bardziej dbają o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, a także z ich rosnącą świadomością żywieniową i zmieniającymi się w związku z tym oczekiwaniami - zapewniają prezdstawiciele Nestlé.

Oznakowanie GDA zostało opracowane przez Europejską Federację Producentów Żywności przy współudziale największych firm spożywczych w Europie, w tym Nestlé.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH