Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle promuje zdrowie dodając do każdego produktu Kompas Żywieniowy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2008, 10:57

KOMPAS ŻYWIENIOWY Nestlé oraz oznaczenie GDA są elementami nowej strategii firmy Nestlé Promującej Dbanie O Zdrowie, Prawidłowe Odżywianie oraz Dobre Samopoczucie Konsumentów. Według przedstawicieli firmy, KOMPAS ŻYWIENIOWY pomaga zapoznać się z dokładnym składem produktów i podpowiada, jak odżywiać się smacznie i zdrowo.

Nestlé zapewnia, że jako jedyna firma przygotowała unikalny system - KOMPAS ŻYWIENIOWY®, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można zaplanować, co zjeść, by mieć dobre samopoczucie i dostarczyć organizmowi potrzebnych składników odżywczych.

Znajdujący się na opakowaniach produktów KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera m.in. oznakowanie GDA (Guideline Daily Amount - Wskazane Dziennie Spożycie). Oznakowanie to zostało zaprojektowane, aby ułatwić konsumentom wykorzystanie informacji na temat żywienia, umieszczanych na opakowaniach. 

Poszczególne produkty mogą zawierać dodatkowo informacje o zawartości m.in. błonnika, sodu, cukrów oraz nasyconych kwasów tłuszczowych. Oprócz tabeli wartości odżywczych, KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera jeszcze trzy pola: "Warto wiedzieć", "Warto zapamiętać" oraz "Warto porozmawiać". Ramka "Warto wiedzieć" zawiera informacje żywieniowe dotyczące danego produktu Nestlé. Mogą to być wiadomości na temat składników odżywczych zawartych w produkcie, jak również jego wpływu na zdrowie. W polu "Warto zapamiętać" znajdziemy informacje i porady dotyczące żywienia i zdrowego stylu życia oraz sposobu komponowania zbilansowanej diety z wykorzystaniem danego produktu Nestlé. Natomiast pole "Warto porozmawiać" zawiera dane kontaktowe do Serwisu Konsumenta Nestlé.

Nestlé chce stać się również wiarygodnym partnerem żywieniowym dla konsumentów. - Przyjęcie tej strategii idzie w parze z zauważalnymi trendami światowymi, z których wynika, że konsumenci coraz bardziej dbają o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, a także z ich rosnącą świadomością żywieniową i zmieniającymi się w związku z tym oczekiwaniami - zapewniają prezdstawiciele Nestlé.

Oznakowanie GDA zostało opracowane przez Europejską Federację Producentów Żywności przy współudziale największych firm spożywczych w Europie, w tym Nestlé.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH