Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle testuje sprzedaż batonów z nadajnikami GPS

  • Autor: Gizmodo.pl
  • Data: 20-09-2012, 14:31

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają szansę wziąć udział w pierwszej kampanii promocyjnej słodyczy, w której wykorzystano lokalizację GPS. Akcja „We Will Find You", czyli „Znajdziemy cię" polega na tym, że wśród sprzedawanych w zwykłych sklepach batonów KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk znalazły się specjalne egzemplarze z nadajnikami, dzięki którym zwycięzca otrzyma 10 tysięcy funtów nagrody.

Wystarczy trafić na odpowiednie opakowanie słodyczy i je otworzyć, a pracownicy Nestlé UK w ciągu 24 godzin zapukają do naszych drzwi. W chwili otwierania opakowania zostaje do nich wysłany sygnał GPS. Jak dokładnie to działa i czy uniemożliwia konsumpcję batonu - na razie nie wiadomo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 213) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH