Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle Waters prowadzi program motywacyjny dla przedstawicieli hurtowni

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 04-07-2011, 11:22

"Nie przegap korka" to 3-miesięczny program dystrybucyjno-wolumenowy, jaki na zlecenie Nestle Waters prowadzi agencja trade & shopper marketingu - MS Connect. Program motywacyjny skierowany do przedstawicieli hurtowni Nestle Waters obejmuje sklepy w kanale tradycyjnym. Jest to druga edycja programu dla Nestle Waters.

Celem działań jest budowanie wzrostu sprzedaży oraz rozszerzanie dystrybucji wody marki Nałęczowianka. Zadaniem przedstawicieli hurtowni jest wykonanie wyznaczonych im celów indywidualnych związanych z wartością sprzedaży oraz liczbą nowych sklepów, do których docierać będzie produkt. Akcja skierowana jest do przedstawicieli z kilkudziesięciu hurtowni w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH