Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle Waters umocni pozycję w zachodniej Polsce. Nie wyklucza także przejęć

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 02-09-2010, 08:15

Koncernu Nestle Waters chce dynamicznie zwiększać udziały w polskim rynku wody butelkowanej, ktorego wartość szacowana jets na 2,5 mld zł. Na razie producent Nałęczowianki m ok. 10 proc. tego rynku i goni należącą do Danone markę Żywiec Zdrój, która kontroluje niemal 30 proc. polskiego rynku wody butelkowanej - informuje Rzeczpospolita.

Nestle Waters, której kluczową marką jest Nałęczowianka, skupi się na umocnieniu pozycji tego brandu w zachodniej części Polski. Nestle chce także rozwijać sprzedaż Nestle Aquarel, marki tańszej od Nałęczowianki.

Jak informuje Rzeczpospolita poza rozwojem organicznym Nestle Waters nie wyklucza także przejęć i tworzenia spółek joint venture.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH