Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Nie będzie ożywienia na rynku piwa

W 2010 roku rynek piwa skurczy się o minimum 2 proc. Przyszły rok nie przyniesie ożywienia - czytamy w Rzeczpospolitej.

Nie będzie ożywienia na rynku piwa

Za słabe perspektywy odpowiedzialne są: podwyżka akcyzy, drożejące surowce i nasycenie rynku.

Zdaniem ekspertów i przedstawicieli branży przyszły rok też nie przyniesie ożywienia - podaje Rzeczpospolita.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • regionalnesmaki 2010-11-30 13:01:38
    O jakim nasyceniu rynku mówimy??? 3/4 piw to badziewie, które nie da się pić, należy to wyrugać z rynku czym prędzej się na, a na półki wsadzić piwa lokalne i tradycyjne, takie jakie były przed \"inwazją koncernów\". Niemcy, Belgia, Czechy, Wielka Brytania mają setki browarów i tam nikt nie mówi o \"nasyceniu\".
  • porucznik klos 2010-11-30 14:36:19
    Najlepsze piwo to.....
  • bruner 2010-11-30 18:12:02
    nie ma najlepszego piwa. to tak jak bys chciał najpiekniejsza kobiete. kazda ma w sobie cos fajnego i wyjatkowego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.152.38.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.