Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2010, 14:35

Tomasz Kulikowski, redaktor naczelny "Magazynu Przemysłu Rybnego" opublikował na łamach swojego czasopisma "list motywacyjny", w którym prosi o przyjęcie do pracy w ARiMR. Wymienia w nim szereg swoich "zalet", takich jak: podejrzliwość, "przekonanie, że każdy potencjalny beneficjent, a zwłaszcza organizacje rybaków i hodowców ryb, chcą promować ryby i organizować konferencje naukowe jedynie w celu bogacenia się i defraudowania środków publicznych".

Kulikowski podkreśla, że jest osobą "bezkompromisową, która nie będzie ulegać naciskom beneficjentów na szybkie rozpatrywanie wniosków", a także "przedkładającą ponad akty normatywne i akty stosowania prawa wewnętrzne instrukcje i procedury".

"To tylko kilka z wymienionych przez Pana zalet, które mają świadczyć o przydatności do pracy w naszej Agencji. Część z nich udało się nawet zweryfikować" - odpowiada redaktorowi "Magazynu Przemysłu Rybnego" Marek Kassa, rzecznik prasowy ARiMR na internetowej stronie Agencji.

"Wiadomo, że temat promocji ryb jest Panu szczególnie bliski i że jest Pan nim "żywotnie" zainteresowany. Wszakże nasi przedstawiciele byli na targach "Polfish" podczas zorganizowanej przez Pana konferencji. Pamiętają doskonale, że uczestnictwo w niej było płatne mimo, iż konferencja ta miała wielu sponsorów. Jakież było więc zdziwienie w ARiMR, kiedy trafił do nas wniosek o jej dofinansowanie. Nie można pracownikom Agencji zarzucać złych zamiarów i niechęci do wnioskodawców, w przypadku gdy (jak się okazało słusznie) uznali, że zgodnie z prawem unijnym konferencja finansowana przez sponsorów oraz ze składek jej prelegentów poprzez wpisowe, nie może też uzyskać dofinansowania z PO RYBY 2007 - 2013" - twierdzi Marek Kassa.

"Zostało to dokładnie sprawdzone w Brukseli i stanowisko Komisji Europejskiej jest w tej sprawie jednoznaczne. Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych, co właśnie miało miejsce w tym przypadku. Podkreślam, że jest to stanowisko Komisji Europejskiej, a nie wewnętrzna instrukcja czy procedura ARiMR. Jesteśmy zobowiązani do stosowania się do takich zaleceń i nie ma z tym nic wspólnego ani nasza zapalczywość, ani dociekliwość ani inne określenia, którym w swoim felietonie nadał Pan niezwykle pejoratywny wydźwięk" - tłumaczy dalej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.