REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2010, 14:35

Tomasz Kulikowski, redaktor naczelny "Magazynu Przemysłu Rybnego" opublikował na łamach swojego czasopisma "list motywacyjny", w którym prosi o przyjęcie do pracy w ARiMR. Wymienia w nim szereg swoich "zalet", takich jak: podejrzliwość, "przekonanie, że każdy potencjalny beneficjent, a zwłaszcza organizacje rybaków i hodowców ryb, chcą promować ryby i organizować konferencje naukowe jedynie w celu bogacenia się i defraudowania środków publicznych".

REKLAMA

Kulikowski podkreśla, że jest osobą "bezkompromisową, która nie będzie ulegać naciskom beneficjentów na szybkie rozpatrywanie wniosków", a także "przedkładającą ponad akty normatywne i akty stosowania prawa wewnętrzne instrukcje i procedury".

"To tylko kilka z wymienionych przez Pana zalet, które mają świadczyć o przydatności do pracy w naszej Agencji. Część z nich udało się nawet zweryfikować" - odpowiada redaktorowi "Magazynu Przemysłu Rybnego" Marek Kassa, rzecznik prasowy ARiMR na internetowej stronie Agencji.

"Wiadomo, że temat promocji ryb jest Panu szczególnie bliski i że jest Pan nim "żywotnie" zainteresowany. Wszakże nasi przedstawiciele byli na targach "Polfish" podczas zorganizowanej przez Pana konferencji. Pamiętają doskonale, że uczestnictwo w niej było płatne mimo, iż konferencja ta miała wielu sponsorów. Jakież było więc zdziwienie w ARiMR, kiedy trafił do nas wniosek o jej dofinansowanie. Nie można pracownikom Agencji zarzucać złych zamiarów i niechęci do wnioskodawców, w przypadku gdy (jak się okazało słusznie) uznali, że zgodnie z prawem unijnym konferencja finansowana przez sponsorów oraz ze składek jej prelegentów poprzez wpisowe, nie może też uzyskać dofinansowania z PO RYBY 2007 - 2013" - twierdzi Marek Kassa.

"Zostało to dokładnie sprawdzone w Brukseli i stanowisko Komisji Europejskiej jest w tej sprawie jednoznaczne. Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych, co właśnie miało miejsce w tym przypadku. Podkreślam, że jest to stanowisko Komisji Europejskiej, a nie wewnętrzna instrukcja czy procedura ARiMR. Jesteśmy zobowiązani do stosowania się do takich zaleceń i nie ma z tym nic wspólnego ani nasza zapalczywość, ani dociekliwość ani inne określenia, którym w swoim felietonie nadał Pan niezwykle pejoratywny wydźwięk" - tłumaczy dalej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH