Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: Sprzedaż lodów impulsowych dominuje w sklepach tradycyjnych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 31-05-2010, 11:06
Nielsen: Sprzedaż lodów impulsowych dominuje w sklepach tradycyjnych

Lokalizacja sprzedaży dla lodów impulsowych i familijnych jest różna. Te pierwsze w największym stopniu sprzedają się w handlu małoformatowym: w średnich i małych sklepach spożywczych (udział ilościowy odpowiednio 32,5 proc. i 32,3 proc.) - wynika z ostatniego raportu firmy Nielsen.

Eksperci zaobserwowali jednak powolny spadek znaczenia tych sklepów na rzecz supermarketów, które odpowiadają za 18,3 proc. sprzedaży tego segmentu (wzrost w stosunku do roku poprzedniego o 3,1 pp).

Sprzedaż lodów familijnych jest natomiast skoncentrowana w handlu wielkoformatowym. Najważniejszym kanałem są supermarkety, które w ciągu ostatniego roku zwiększyły swoje znaczenie o 3,9 pp i obecnie odpowiadają za 41,7 proc. sprzedaży ilościowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH