Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa akcja marketingowa: żelki Haribo nie tylko dla dzieci

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 13-02-2009, 09:16

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa marki Haribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nie tylko dzieci.

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spot pokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku. Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury i baloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter sześciu wariantów smakowych Haribo.

Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona w telewizji i internecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało Studio Genetix.

Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective Public Relations.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH