Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa butelka Wyborowej musi zapracować na sukces

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2012, 14:28
Nowa butelka Wyborowej musi zapracować na sukces
W środku: Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa SA

Wierzymy, że dzięki nowej butelce sprzedaż Wyborowej urośnie w tym roku o co najmniej 5 proc., co przy malejącym od dłuższego czasu popycie na wódki premium, będzie można uznać za duży sukces - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa SA.

- Jak ocenia Pan stan polskiego rynku wódki?

- Wbrew tendencji spadkowej segmentu premium, notującego dwucyfrowy spadek, Wyborowa od stycznia bieżącego roku ma coraz lepsze wyniki sprzedaży. Pierwsze 4 miesiące sprzedaży tego roku zakończyła z wynikiem wyższym niż rok temu. Właśnie teraz, kiedy oczy całego świata skierowane są na Polskę i odwiedzą nas tysiące gości z zagranicy, nadszedł idealny moment na zmianę opakowania.


- Wyborowa ma nową butelkę...


- Nowa butelka miała swoją premierę 31 maja. Na półkach sklepowych pojawi się w ciągu 10 dni. Inspirowana jest promieniami światła, które przywodzą na myśl podświetlone nocą najznakomitsze budowle, mosty czy stadiony sportowe. Butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. Jak przystało na 100 proc. polską wódkę, nowe opakowanie zaprojektowała znana i ceniona grupa polskich designerów. To nowoczesny, wręcz pionierski wymiar designu na miarę wódki Wyborowa. Na przełomie sierpnia i września w nowym opakowaniu będzie także sprzedawać trzy odmiany smakowe Wyborowej wprowadzone na rynek pod koniec 2011 roku.

- Jakie są oczekiwania w związku ze zmianą butelki?

- Wierzymy, że dzięki nowej butelce sprzedaż Wyborowej urośnie w tym roku o co najmniej 5 proc., co przy malejącym od dłuższego czasu popycie na wódki premium, będzie można uznać za duży sukces. Jesteśmy gotowi do walki o pozycję lidera segmentu premium na polskim rynku wódki.

- Jakie inwestycje związane z marketingiem marki Wyborowa planuje Pan na najbliższy okres?

- Nowa butelka musi zapracować na swój sukces. Przygotowaliśmy jej bardzo ambitny plan działań na najbliższe miesiące. Nowej butelce towarzyszyć będzie największe od lat wsparcie w punktach sprzedaży, innowacyjne materiały POSM, programy wizualizacyjne i mega-ekspozycje w dużych halach. Również wsparcie w Internecie, w tym na największym fan page'u wódczanym Wyborowa Polska oraz na nowej stronie internetowej www.wyborowa.pl.

- Jak wygląda w tej chwili rozpoznawalność marki Wyborowa na świecie?

- Wyborowa zdobyła serca nie tylko Polaków, ale także konsumentów na całym świecie. To marka - ikona, obecna na ponad 90 światowych rynkach. Za granicą synonimem Polski, polskiej tradycji i jakości jest niewątpliwie Wódka Wyborowa. Nowa butelka ma wzmocnić pozycję na jej głównych rynkach eksportowych, czyli w Meksyku, Francji, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Nową butelką zadebiutujemy na nowych, perspektywicznych obszarach takich, jak Afryka, gdzie wódka staje się coraz bardziej popularna.

- Czy po zmianie butelki zmieni się też cena Wyborowej?

- Cena pozostaje bez zmian.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ja 06-06-2012, 18:34:
Dobrze, że pod zdjęciem jest informacja, że Pan Dyrektor jest w środku, bo nie zgadłem...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH