REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa globalna kampania reklamowa koncernu PepsiCo

  • Autor: pr
  • Data: 19-04-2010, 11:14

Amarykański producent napojów, koncern Pepsi ogłosił launch kampanii footballowej inspirowanej tematyką afrykańską. Globalna kampania jest firmowana przez ośmiu najlepszych piłkarzy świata: Lionela Messi, Thierrego Henry, Franka Lamparda, Ricardo Kake, Fernando Torresa, Didiera Drogbę, Michaela Ballacka i Andreę Arshavina.

REKLAMA

 

Akcja jest rozwinięciem hasła "Orzeźwiaj świat", która ma zachęcać młodych do wywierania pozytywnego wpływu na otaczającą ich rzeczywistość. Kluczowe elementy tej innowacyjnej kampanii zaprojektowano tak, by angażowały fanów footballu i umożliwiały im wprowadzanie pozytywnych zmian na kontynencie afrykańskim.

Soundtrack do nowej kampanii - piosenka „Oh Africa" - została stworzona w równie innowacyjny sposób jak sama reklama, a część zysków z jej sprzedaży zasili fundusz wspierający młodych Afrykańczyków i pomoże wyrównywać ich życiowe szanse. Chwytający, energetyczny piłkarski hymn połączył siły szesnastu młodych, wschodzących artystów z całego świata, w tym Ramonę Rey reprezentującą Polskę, multi-platynowego artysty Akona i nominowanej do Grammy Keri Hilson.

Fani piłki nożnej będą mieli okazję zaangażować się w kampanię składając wizytę w wirtualnym świecie footballu Pepsi. Będą oni mieli dostęp do unikalnych platform z grami, które pozwolą im wziąć udział w pięciu rozgrywkach. Każda z nich przeniesie ich krok po kroku w świat ich piłkarskich bohaterów - od piłkarza amatora do footballowej super gwiazdy. Digitalowe elementy wspierające kampanię wykonano przy użyciu najnowszych technologii.

Bartłomiej Szmaj, marketing manager kategorii carbonated soft drinks w Pepsi-Cola General Bottlers skomentował: - W naszej kampanii "Orzeźwiaj Świat" zwracamy uwagę na potrzeby dzisiejszych konsumentów - pokolenia pełnego pasji, celów i kreatywności. Oni chcą i mogą mieć wpływ na otaczający ich świat. Używając naszej najlepszej platformy promocyjnej - piłki nożnej - łączymy się z fanami na całym świecie. Po pierwsze wzbudzamy w naszych konsumentach niezrównaną pasję gry w piłkę. Po drugie, w zabawnym i angażującym stylu, umożliwiamy im wywarcie pozytywnego wpływu na świat. Dodatkowo, poprzez współpracę z fundacją Didiera Drogby oraz Konfidence Foundation Akona chcemy sprawić by konsumenci uznali kampanię za jeszcze bardziej inspirującą i angażującą.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH