Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania Carlsberga

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 23-04-2010, 13:03

Marka Carlsberg - sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich - rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?", która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 - sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.

Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana w Polsce. Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi Polska.

Trzy 15-sekundowe spoty emitowane będą na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i kanałach tematycznych, tj.: TVN, Polsat2, TV4, Polsat Sport, Discovery, stacje pakietu AtMedia.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH