Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania edukacyjna Kompanii Piwowarskiej

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 01-09-2009, 07:05

Kompania Piwowarska wprowadza do swoich materiałów promocyjnych logo "Żyj odpowiedzialnie". Znak pojawi się również w punktach sprzedaży - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

Wprowadzenie znaku "Żyj odpowiedzialnie" to element długofalowej polityki edukowania przez Kompanię Piwowarską konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

We wrześniu logo zostanie wprowadzone w reklamach prasowych, banerach internetowych i na plakatach wszystkich marek piwa należących do Kompanii Piwowarskiej, a także w punktach sprzedaży, m.in. na lodówkach z piwem. W spotach radiowych pojawi się natomiast stwierdzenie "Piwo to też alkohol. Żyj odpowiedzialnie". Wykorzystywane w tej akcji logo przygotowała agencja Double Brand.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH