Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania marki Okocim

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2009, 13:50

Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim.

Obok powracającego na rynek Okocim Premium Pils, będącego głównym bohaterem spotu reklamowego, rodzinę marki Okocim tworzą doskonale znane konsumentom i wielokrotnie nagradzane piwo Okocim Premium Mocne, jak również nowy wariant marki - koneserskie piwo Okocim Pszeniczne.

Wszystkie trzy warianty dostępne są w butelkach ze specjalnie dla marki zaprojektowaną grawerką, a Okocim Premium Pils i Okocim Premium Mocne także w puszkach 0,5l.

Spoty reklamowe Okocimia emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, takich jak m.in.: TVP1, TVN, Polsat, czy TVN24, oraz w kanałach tematycznych, m.in.: Canal+ Sport, TVN Turbo, National Geographic, Kino Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH