Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Nowa kampania marki Żywiec

W połowie grudnia marka Żywiec rozpoczyna emisję noworocznego spotu z udziałem Autorytetów, które pojawiły się w poprzednich odsłonach kampanii.

W związku z nadchodzącym okresem noworocznym Żywiec przygotował wyjątkowy spot. Jego emisja rusza 13 grudnia. W reklamie marki występują m.in. Wojciech Waglewski, Henryk Sawka oraz Bogdan Wenta - bohaterowie tegorocznej kampanii wizerunkowej marki. W ten sposób Żywiec podsumowuje tegoroczne działania, a jednocześnie inauguruje nadchodzące 12 miesięcy.

Działania reklamowe uzupełnia akcja sprzedażowa. W sklepach w całej Polsce dostępne są zestawy promocyjne piwa Żywiec, do których dołączono wyjątkowy kalendarz na 2011 rok. Zawiera on zbiór zaskakujących, niecodziennych i pełnych humoru instrukcji oraz oryginalnych porad podanych z przymrużeniem oka. A wszystko wzbogacone dowcipnymi ilustracjami polskich rysowników - Henryka Sawki i Marka Raczkowskiego. Marka Żywiec inspiruje do codziennego poszukiwania i odkrywania świata. Kalendarz ma przypominać, że każdy dzień niesie ze sobą coś nowego.

Noworoczny spot marki Żywiec emitowany jest w mediach ogólnopolskich. Kreacje przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Zestawy promocyjne Żywiec (7 puszek 500 ml) wraz z kalendarzem dostępne w sprzedaży w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żywiec RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • chmielarz 2010-12-23 22:12:11
    Jakie to wszystko komercyjne i ta obłuda dla wyższości ,którą jest pieniądz. Wszystkie reklamy to też za pieniądze i dla ich powielania. W Polsce spada spożycie piwa ,pytanie dlaczego? przecięż piwa regionalne zyskują zwolenników.Odpowiem na to pytanie cytatem;\" Polskie Prawo określa piwo jako napój powstały ze słodu, nie precyzuje jakie wartości stężenia ekstraktu lub zawartości alkoholu powinno posiadać. Jedynie Dyrektywa Rady 92/83 EWG z 19 pażdziernika 1992r w sprawie harmonizacji struktur podatku akcyzowego od alkoholu i napojów alkoholowych określa , że piwo musi być napojem otrzymanym ze słodu, musi zawierać min. 0.5% alkoholu obj. może być mieszane z innymi napojami a do piwa musi być dodawany cukier, substancje barwiące, aromaty itp. Spotykane są piwa mające ponad 20% alkoholi, który osiągany jest dzięki dodatkom specjalnym syropów cukrowych lub mocnych alkoholi\" DYREKTYWA RADY EUROPY 92/83 EWG / dostęp 2009 -06-12/ s.4. Wapedia-Wiki Piwo . Warto poczytać - Browary w Polsce,żeby mieć wyobrażenie który z 5 koncernów jest w posiadaniu Polskich Browarów. Podobnie warto poczytać -Normy Polskie jakich surowców używa się do produkcji piwa w Polsce.Wówczas z pełnią wiedzy będziemy wiedzieć czym jest piwo ,jakie ma walory odżywcze i co ma wpływ na walory smakowe .Co to znaczy piwo regionalne ,że to tylko chwyt reklamowy, jak osoby znane wykorzystane do udziału na rzecz reklamowania Żywca. Regionalne ,to nie to samo co tradycyjne ważone.Tradycyjne to ważone z czterech składników : słodu jęczmiennego, wody, drożdży i chmielu, bez dodatków i ulepszaczy.Jak widać nasze Państwo musi zadbać o ilość podatku akcyzowego a reszta to gusty społeczne .Zaakceptują to co im się wciska ,jeśli nie trzeba zmienić podejście do sposobu sprzedaży

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.170.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.