REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania promocyjno-wizerunkowa marki Jacobs Kronung

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 29-01-2013, 15:30

Pod hasłem "Artyści dla Jacobs" Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Kronung z udziałem znanych i cenionych artystów. Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zainspirowane niezwykłą atmosferą spotkania przy kawie Jacobs Kronung zaprojektowały unikalną kolekcję puszek na kawę.

REKLAMA

Celem kampanii promocyjnej Jacobs Krönung jest budowanie wizerunku kawy Jacobs, jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi, tworzy radosną, przyjazną i ciepłą atmosferę, inspiruje do twórczego działania.

Ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej zarówno w szacie regularnej, jak i promocyjnej, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska SA.

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja trwa do końca czerwca 2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją ATL, BTL i on-line z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje reklamę w prasie kobiecej i lifestyle, na nośnikach outdoorowych oraz 3 spoty TV, każdy z inną parą gwiazd, emitowane bardzo szeroko, w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych.

 

 

W ramach komunikacji BTL na rynku pojawiły się opakowania promocyjne kawy mielonej Jacobs Krönung i Jacobs Krönung Espresso, a w sieciach handlowych i salonach prasowych materiały POS (plakaty, wobblery, lamy, standy, ekspozytory, ulotki). W wielu sklepach można będzie także na żywo obejrzeć wyeksponowane ceramiczne puszki, które są nagrodą w promocji.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa jacobsart.pl. Banerowa kampania on-line realizowana jest we wszystkich ważniejszych serwisach internetowych (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl) i kieruje do strony promocyjnej.

Za koncepcję, kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja IQ Marketing wspólnie z działem marketingu Kraft Foods Polska, za działania PR - Alert Media, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

WIĘCEJ INFORMACJI

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH