Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania telewizyjna sieci KFC

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 24-04-2012, 13:18

"W KFC wszystko jest jasne!" - z takim hasłem sieć restauracji KFC rozpoczyna nową kampanię promującą B-smarta.

To dobrze znane fanom marki cztery warianty mini-przekąski. Zestawy B-smart dostępne są w restauracjach KFC w całej Polsce w cenie 5,50 zł.

15-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą od kwietnia do czerwca na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media. Ofertę wspiera również komunikacja na fan pageu marki.

Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 290) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH