Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa odsłona kampanii Coca-Cola Zero

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 16-06-2009, 08:32

Pod hasłem "To możliwe!" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero. Akcji w telewizji i internecie towarzyszy sampling puszek tego napoju - informuje portal Wirtualnemedia.pl.

Akcja reklamowa pod hasłem "To możliwe!" od 15 czerwca jest prowadzona w TVN, Polsacie, Discovery, MTV i VIVA, a w najbliższym czasie obejmie internet (formaty video na takich stronach jak onet.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu, niestandardowe działania m.in. w serwisie Facebook). Natomiast już od maja w siedmiu największych miastach prowadzony jest sampling minipuszek Coca-Cola Zero, który realizują animatorzy ubrani w bojowe spodnie i wojskowe kurtki. Akcję przygotowała i prowadzi agencja Sales Link, adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Publicis, koncepcję działań on-line opracowała agencja K2 Internet, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jol 22-06-2009, 21:37:
poczytaj troche albo wylecz swojego guza ...
  • CC 17-06-2009, 00:00:
..przecież ta cola ma aspartam i identyczny skład co coke light, więc jakie real taste? niemożliwe, za to możliwe ze wyhodujecie sobie od niej guzy w mózgu - to możliwe! polecam:] (more info. youtube i wpisz aspartam pl :)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH