Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa strategia Wilbo ma pozwolić spółce na zwiększenie ekonomii skali biznesu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2011, 10:38
Nowa strategia Wilbo ma pozwolić spółce na zwiększenie ekonomii skali biznesu
Wilbo kończy prace ziwązane z rebrandingiem marki Neptun

Rybna grupa kapitałowa Wilbo zamyka trwający od stycznia rebranding marki Neptun. Jednym z jego głównych założeń było wdrożenie do oferty głównego brandu asortymentu przejętego w marcu 2009 r. przedsiębiorstwa Proryb.

Przyjęta strategia ma pozwolić spółce Wilbo na zwiększenie ekonomii skali biznesu. Proces rebrandingu marki Neptun jest już niemal na finiszu. W styczniu zarząd Wilbo podjął decyzję o wdrożeniu asortymentu funkcjonującego w ofertach marek Dal Pesca (mrożone ryby i owoce morza) oraz Proryb (ryby wędzone, marynaty i salinaty rybne) pod markę mainstream Neptun. 

Wilbo przejmując rodzinne przedsiębiorstwo Proryb poszerzyło asortyment o kluczową dla rynku kategori marynat. Dzięki ujednoliconej strategii oraz jednej, wiodącej marce możliwe było obniżenie kosztów operacyjnych jak i osiągnięcie znaczących efektów skali.

Nie bez znaczenia dla ogólnych korzyści biznesowych jest też unifikacja polityki produktowej, cenowej oraz ergonomika procesów technologicznych. W efekcie możliwe będzie obniżenie zarówno kosztów jednostkowych produkcji jak i jej kosztu całkowitego.

Marka Neptun należy do grupy Wilbo. Po zakończeniu procesu rebrandingu wzbogaci się on o asortyment dotąd sprzedawany pod markami Dal Pesca i Proryb. Oznacza to wejście w kategorię mrożonych ryb i owoców morza oraz marynat, ryb wędzonych, solonych i sałatek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WLBWILBO SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wiola 20-06-2011, 16:44:
Popieram...i pozdrawiam
  • Zdzisiek W. 20-06-2011, 16:35:
gdyby tak jescze wilbo zrobiło rebranding zarządzających... czyli powstawiało kompentetnych ludzi na właścicwe stanowiska to może osiągnie zamierzone cele. Póki co, jak wszytkim wiadomo ma same straty ...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH