Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowe marki napojów zagrożą Frugo? Prezes FoodCare: Cieszę się, że inni mnie naśladują

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2012, 14:33
Nowe marki napojów zagrożą Frugo? Prezes FoodCare: Cieszę się, że inni mnie naśladują
Czy odświeżony napój Life może odebrać klientów marce Frugo?

Czołowi producenci napojów owocowych chcą pobudzić kategorię - choćby na okres letni. Hoop wprowadził na rynek musujący napój winogronowy Vinea, a Maspex odświeżył serię mocno owocowych napojów Life, wprowadził nowe smaki Tymbarku oraz powięszył markę o napój Next. Czy brandy te zagrożą pozycji reaktywowanego rok temu Frugo? Prezes FoodCare, Wiesław Włodarski, zdaje się tym w ogóle nie martwić.

Marka Life jeszcze niedawno funkcjonowała w portfolio Tymbarku. - W tym roku powróciła na rynek, w lekko zmienionej formule i jako samodzielna brand. Koncept wykorzystania egzotycznych owoców w napojowych recepturach urzeczywistniliśmy już wiele lat temu tworząc linię Owoce Świata. Produkt na rynku pojawił się w połowie kwietnia i jest dostępny w czterech owocowych smakach - tłumaczy Dorota Liszka, rzecznik prasowa Maspeksu.

Ale to nie wszystko. Wiosną Maspex wprowadził na rynek także markę Tymbark Next. Są to napoje o owocowo-herbacianym smaku skierowane dla młodych ludzi. W sklepach pojawiły się też nowe, miętowe smaki od Tymbarku: malina-mięta oraz cytryna-mięta. Nowości wystąpiły także w marce Kubuś.

Czy odświeżony napój Life i inne propozycje firm mogą odebrać klientów marce Frugo? - Nowej konkurencji dla napoju Frugo nie postrzegam jako czegoś złego. Jestem dumny ze swoich pomysłów oraz decyzji biznesowych i cieszę się, że inni mnie naśladują. Możliwe, że nowe propozycje producentów sprawią, że Frugo utraci nieznacznie udziały rynkowe, ale nie przejmuję się tym. Marka ta rozwija się bardzo dynamicznie - dynamika jej sprzedaży przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i założenia - komentuje Wiesław Włodarski.

Jak dodaje prezes FoodCare, firma nie poprzestaje na tym. Na początku maja br. ruszyła potężna kampania reklamowa Frugo. Działania przewidują spoty reklamowe w TV, w których wykorzystane zostaną reklamy marki emitowane przed kilkoma latami oraz billboardy.

- Ponadto właśnie wprowadziliśmy na rynek nowy produkt Frugo "Orzeź" w 0,5- litrowych szklanych butelkach. Jest to specjalna propozycja na lato, ponieważ dzięki dodatkom orzeźwiającym (np. aloes), znakomicie sprawdza się podczas upałów. Niedawno w sklepach pojawiły się także lody w tubie marki Frugo. Są to orzeźwiające sorbety w czterech smakach napojów Frugo. Ich cena to ok. 2,50 zł. Promujemy je pod hasłem "Nie gryź mnie, poliż mnie" - tłumaczy Wiesław Włodarski.

Dodaje, że ma już kolejne plany związane z rozwojem marki. Za około miesiąc - z okazji pierwszych urodzin Frugo - wprowadzi na rynek musujący napój stylizowany na szampan o smaku czarnego Frugo.

- Do końca roku planujemy także wprowadzenie nowego smaku tradycyjnego Frugo. Będzie to ósmy wariant smakowy tego popularnego napoju - mówi prezes.

Warto też podkreślić, że Frugo bije rekordy popularności i sprzedaż nie tylko w Polsce. - Eksportujemy ten napój już do 16 krajów, m.in. Anglii, Francji, Rumunii i USA, i widzimy spore zainteresowanie. Ukończyliśmy już prace nas strategią marketingową dla Frugo za granicą i liczymy na wzrost sprzedaży na tych rynkach - podsumowuje Włodarski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kaja 03-06-2012, 09:09:
Z checia kupie i spróbuje skoro piszecie ze moze zagrozic to znaczy ze jest lepsze.
  • anka 03-06-2012, 09:07:
Nawet jesli miałby zagrozić to przeciez nic sie nie stanie. Zdrowa konkurencja jest potrzebna.
  • katja 27-05-2012, 11:23:
Byc moze tak własnie będzie ze zagrozą, poniewaz sa i lepsze i tańsze. Wiec maja sie czego bac.

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH