Nowe opakowanie Rajskiego Mleczka

Goplana zmieniła szatę graficzną Rajskiego Mleczka. Jest teraz spójna z linią czekolad i pralin tej marki.
Badania przeprowadzone przez Pentor Research International, czołową agencję badawczą na polskim rynku, wskazują, że konsument podejmuje decyzję o zakupie słodyczy w przeciągu 36 sekund. Okazuje się, że można wyodrębnić dwa główne czynniki, które wpływają na wybór konkretnego produktu. Najważniejszym z nich jest nazwa marki, pod jaką oferowany jest artykuł. Równie istotne znaczenie mają także kształt i kolorystyka opakowania.
Na nowym opakowaniu umieszczono nowy logotyp Goplana. Nową szatę graficzną Rajskiego Mleczka Goplana uzupełnia spójna kolorystyka, utrzymana w ciepłych czekoladowych i waniliowych barwach.
Rajskie Mleczko o smaku waniliowym, 380g, sugerowana cena detaliczna: 10 zł.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL
NEWSLETTER
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS