Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowoczesna technologia w reklamie marki Lech

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 29-07-2009, 08:37

Kompania Piwowarska prowadzi akcję reklamową piwnej marki Lech - inormuje Puls Biznesu.

W ramach kampanii firma K2 Internet stworzyła stronę internetową, na której znajduje się plik z obrazkiem czarno-białej palmy. Po jego wydrukowaniu i przyłożeniu do kamery internetowej na ekranie komputera z przeglądarką internetową włączoną na promocyjne WWW zamiast palmy pojawi się wizualizacja kuli ziemskiej - opisuje akcję Puls Biznesu. Ruszając kartką z palmą można globem dowolnie obracać. Technika ta nosi nazwę poszerzonej rzeczywistości. Na świecie po raz pierwszy do celów marketingowych wykorzystano ją w 2007 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 481) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH