Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowoczesna technologia w reklamie marki Lech

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 29-07-2009, 08:37

Kompania Piwowarska prowadzi akcję reklamową piwnej marki Lech - inormuje Puls Biznesu.

W ramach kampanii firma K2 Internet stworzyła stronę internetową, na której znajduje się plik z obrazkiem czarno-białej palmy. Po jego wydrukowaniu i przyłożeniu do kamery internetowej na ekranie komputera z przeglądarką internetową włączoną na promocyjne WWW zamiast palmy pojawi się wizualizacja kuli ziemskiej - opisuje akcję Puls Biznesu. Ruszając kartką z palmą można globem dowolnie obracać. Technika ta nosi nazwę poszerzonej rzeczywistości. Na świecie po raz pierwszy do celów marketingowych wykorzystano ją w 2007 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH