Nowy producent napojów funkcjonalnych wchodzi do Polski

MonaVie wkracza na polski rynek - wprowadzi napój zawierający m.in. sok z owoców brazylijskiej jagody acai. Jednak nie będzie dostępny w klasycznych sklepach. Klienci będą mogli kupić napój jedynie bezpośrednio u przedstawiciela.
Firma rozpoczęła swą działalność w Polsce 8 września br. Dystrybutorzy zaoferują polskim konsumentom MonaVie z owocami acai o podstawowym smaku. W swoim portfolio firma ma także dwie inne odmiany, jednak ich wprowadzenie na nasz rynek zależeć będzie od rozwoju oryginalnego napoju.
Wśród składników MonaVie, oprócz soku z jagód acai są także soki 18 innych owoców, mających korzystnie wpływać na zdrowie. Sok dystrybuowany jest w butelce o pojemności 750 ml. - Zalecana dzienna dawka soku, to dwa razy po 60 ml - poinformowali serwis portalspozywczy.pl przedstawiciele MonaVie. - Sok został zarejestrowany jako "zwyczajna" żywność, w związku z tym nie możemy opowiadać o prozdrowotnych właściwościach napoju - tłumaczą nasi rozmówcy. Jednak dla odbiorców powinno być jasne, że owoce acai korzystnie wpływają na zdrowie - poprawiają poziom przeciwutleniaczy w organizmie. Sok ma być dobry nie tylko dla osób aktywnych i sportowców. - To sok dobry dla każdego - zapewniają przedstawiciele.
MonaVie rozwija i sprzedaje naukowo opracowane produkty. Dystrybucja opiera się na dotarciu bezpośrednio do końcowego odbiorcy. - W Polsce nasza siatka dystrybutorów obejmuje już 12 tys. osób - dowiedział się portalspozywczy.pl od przedstawicieli MonaVie. - Każdy może rozprowadzać nasz produkt. Wystarczy się do nas zgłosić - podkreślają pracownicy MonaVie.
Firma podaje, że w ciągu czterech lat od wejścia na amerykański rynek, zarobił 1,6 mld USD.

KOMENTARZE: (6)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (6)