Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowy program partnerski Carlsberga

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 25-01-2012, 13:49

Carlsberg przygotował unikatowy program partnerski dla managerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Każdy lokal biorący udział w aktywacji oraz jego klienci mogą wygrać liczne nagrody. Są wśród nich także bilety na UEFA EURO 2012TM, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem. Wszystko po to, aby zarówno lokale jak i ich klienci byli odpowiednio przygotowani do nadchodzących Mistrzostw.

Carlsberg do programu partnerskiego Beer ready for 2012 zaprasza lokale z całej Polski, które w swojej ofercie mają piwa z portfolio firmy. W inicjatywie bierze udział już ponad 500 punktów gastronomicznych, które regularnie uczestniczą w losowaniu nagród. Szanse każdego lokalu na wygraną rosną w zależności od ilości sprzedanych piw Carlsberg. Wśród nagród są gadżety związane z UEFA EURO 2012TM w tym telewizory, projektory, stoły do piłkarzyków, a także pufy w kształcie piłek oraz wykładziny imitujące murawę. Oprócz tego, lokale po spełnieniu odpowiednich warunków, otrzymują zestaw nagród gwarantowanych także związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami.

Zdajemy sobie sprawę, że miejscem, gdzie kibice będą przeżywać emocje towarzyszące Mistrzostwom Europy będą często lokale gastronomiczne. Chcemy by puby i restauracje, w których sprzedawany jest Carlsberg były świetnie przygotowane do UEFA EURO 2012TM, dlatego wprowadziliśmy program Beer ready for 2012. Jako zaangażowany sponsor Mistrzostw dokładamy wszelkich starań, aby nadchodzący turniej był pod każdym względem najlepszy w historii. - mówi Wojciech Żabiński, Dyrektor Projektu EURO 2012 Carlsberg Polska.

Unikatowość programu polega na tym, że jego benficjentami są także konsumenci. Dodatkowym atutem uczestniczenia w Beer ready for 2012 jest możliwość wprowadzenia promocji konsumenckiej w lokalu, w której do wygrania oprócz piwa Carlsberg są bilety na UEFA EURO 2012TM z pakietem VIP. Carlsberg jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy posiada wyłączne prawo do nagradzania swoich konsumentów wejściówkami na mecze. Każdy klient przy zakupie dwóch piw otrzymuje zdrapkę, z której kod wysłany sms'em bierze udział w losowaniu. Do tej pory już 40 osób stało się szczęśliwymi posiadaczami biletów na Mistrzostwa, a co tydzień kolejne dwie osoby wygrywają.

Beer ready for 2012 to element długofalowej strategii ontrade Calrsberga skierowanej do najlepszych lokali, z którymi współpracuje. Jego celem jest z jednej strony zbudowanie i wzmocnienie relacji z klientami, ale także poprzez oferowane nagrody, jak szkolenia pro-sprzedażowe czy z zarządzania lokalem, umożliwienie im dalszego rozwoju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 551) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH