Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Nowy właściciel Browaru Fortuna inwestuje. Na rynek trafia nowa marka piwa

Późną wiosną bieżącego roku spadkobiercy Browaru Fortuna w Miłosławiu sprzedali swe udziały firmie IBG DWA Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, którą tworzą Polacy i Belgowie od lat działający na rynku piwa. W krótkim czasie nowy właściciel zdołał rozszerzyć dystrybucję marki Fortuna oraz wprowadzić na rynek nowy wariant - o smaku wiśniowym. Teraz przyszła kolej na zupełnie nową markę.

Nowy właściciel Browaru Fortuna inwestuje. Na rynek trafia nowa marka piwa
Nową markę reprezentują trzy rodzaje piwa: koźlak, pszeniczne oraz pilzner

- Firma dysponuje wiedzą na temat najróżniejszych gatunków piw i wprowadza na rynek trunki daleko wychodzące poza tradycyjne przyzwyczajenia polskich piwoszy. Tę konsekwentną strategię doskonale odzwierciedla nowa marka "Miłosław", na którą składają się: koźlak - piwo ciemne, tradycyjnie mocne, pszeniczne (ciemne) - swą barwę zawdzięczające mocniej prażonemu słodowi oraz pilzner - o bardzo bogatym bukiecie - zapewnia Krzysztof Panek, prezes zarządu Browaru Fortuna.

Jak dodaje, wszystkie piwa Browaru Fortuna, w tym Miłosław, produkowane są z udziałem otwartej fermentacji. Ponadto - jego zdaniem - wprowadzenie na rynek nowej marki przyczyni się do promocji rodzinnego miasta Browaru Fortuna.

Krzysztof Panek związany jest z branżą od 1994 roku. Pracował m.in. w: browarze Belgia w Kielcach, Carlsbergu i browarach dolnośląskich Piast (prezes) oraz w Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Panek RSS ALERT    /    Browar Fortuna RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browar RSS ALERT    /    małe browary RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • pop 2011-11-23 23:15:37
    I bardzo dobrze!
  • regionalnesmaki 2011-11-24 11:04:15
    Czy ja wiem czy dobrze. Browar Fortuna robił bardzo dobre piwo czarne \"Czarne Piwo Fortuna\", także z miodem. Piwo tradycyjne, zarejestrowane nawet na LPT. Teraz, znając realia, zniszczą lub wycofają to piwo i wprowadzą jakiś syf, podszywając się pod \"piwo na starych recepturach, itd\". Jakby ktoś wcześniej mądry pomyślał i zarejestrował \"Piwo Czarne Fortuna\" jako produkt regionalny, to nie byłoby problemu, ktoś inny mógłby to robić, a tak, można tylko liczyć na racjonalne podejście nowych właścicieli i ich \"łaskę\".
  • jaro 2011-11-24 17:59:58
    nie wiem co to znaczy:\"i bardzo dobrze\".Przecież koleś z koncernu,prawdopodobnie zrobi tam sikacza.Doda kukurydzy,ryżu,żółci bydlęcej,zaleje wodą,zagazuje i zainwestuje w reklamę.A było ciekawe piwo;(
  • Kier 2011-11-24 20:43:43
    Mnie osobiście kreacje etykiet średnio odpowiada. Te pastele mi jakoś nie pasują.
  • robert 2011-11-26 09:42:31
    Bardzo ładne etykiety powiązanie małego miasta i browaru jest jak najbardziej słuszne. A regionalnesmaki ma jakiś ze sobą problem ,może już czas z kimś o tym porozmawiać urzędniku ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.