Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nutella promuje się z firmą Hiestand

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 01-04-2009, 13:04

Communication Unlimited przygotowała kampanię partnerską - Razem Smaczniej - dla Nutelli i firmy Hiestand. Akcja ma zasięg ogólnopolski i bazuje na materiałach POS.

Pierwsza odsłona akcji Razem Smaczniej potrwa do końca kwietnia. Materiały promocyjne, w postaci plakatów, wobblerów, specjalnych hangerów do miejsc sprzedaży przygotowanych przez Communication Unlimited będą dostępne w punktach sprzedaży firmy Hiestand - "Flerynkach" - na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Zawiedziona 14-12-2009, 10:25:
Pamiętam dawniejsze sklepy Fleury Michon, tam były faktycznie dobre wypieki ale wtedy tą firmą zarządzali francuzi. Od kiedy sprzedali sklepy Szwajcarom (zmienili nazwę na Flerynka) jakość tragicznie spadła. Myślałam, że będzie jeszcze lepiej bo przecież Fleury Michon we Francji sprzedaje mięso i gotowe dania a Hiestand to piekarnie. Szkoda. Smaczniejsze bagietki są w hipermarketach. O tych ciastkach szwajcarskich nie wspomnę: sama chemia, zwykłe ciężkostrawne gnioty.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH