Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ofensywa marketingowa win burgundzkich

  • Autor: Adam Bogacz dla serwisu www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2011, 09:10

Stowarzyszenie producentów win burgundzkich BIVB poinformowało o planach zainwestowania 1,85 mln EUR rocznie w ciągu najbliższych 3 lat w promocję win burgundzkich na najważniejszych rynkach eksportowych. Działania promocyjne obejmą USA, Wielką Brytanię, Belgię, Japonię i Chiny.

Jest to część pięcioletniego programu, który ma na celu osiągnięcie przez wina burgundzkie pozycji światowego lidera „wielkich win produkowanych odpowiedzialnymi metodami".

Eksport win burgundzkich zaczyna się odradzać po okresie recesji. I tak eksport do Wielkiej Brytanii w ciągu pierwszych 9 miesięcy 2010 r. zwiększył się ilościowo o 23% i wartościowo o 16%. Jeśli ten trend potwierdzi się w wynikach IV kw. 2010 r. to zniwelowane zostaną straty poniesione w wyniku recesji.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH