Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Okocim kontynuuje kampanię telewizyjną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-06-2009, 11:18

Ruszyła kolejna, tym razem wizerunkowa, odsłona kampanii reklamowej marki Okocim, z portfela Carlsberg Polska.

W ramach kontynuacji re-launchowej kampanii przygotowane zostały dwa nowe spoty.

Elementem spajającym nowe kopie wizerunkowe z ich poprzednimi wersjami produktowymi, jest barowy klimat i postać śpiewającego barda, który jest równocześnie narratorem całej historii.

Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery. Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH