Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Olbrzymie wydatki amerykańskich gigantów napojowych na sponsoring

  • Autor: Adam Bogacz dla www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2011, 12:40

Amerykańskie koncerny napojowe rokrocznie wydają olbrzymie kwoty na sponsoring. Liderem jest PepsiCo, które według IEG wydało na sponsoring od 335 do 340 mln USD. Coca-Cola, która w 2009 r. była liderem, w 2010 r. zajęła w tej klasyfikacji 2 miejsce z wydatkami szacowanymi na od 245 do 250 mln USD.

Browar Anheuser-Busch wydał na sponsoring od 220 mln USD do 225 mln USD.

Lista firm, których wydatki na sponsoring przekroczyła 15 mln zwiększyła się w 2010 r i wyniosła 77 firm w porównaniu z 66 w 200 r. Inne amerykańskie firmy napojowe osiągnęły następujące wyniki: MillerCoors na 7 miejscu z wydatkami 155 - 160 mln USD, Diageo North America na pozycji 32 z wydatkami na poziomie 35 - 40 mln USD i Dr Pepper Snapple Group na 33 miejscu z wydakami na poziomie zbliżonym do Diageo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • maro 02-06-2011, 12:53:
haha i foddcare z TAJGEREM hahaha

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH