Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Organizacja Winobrania kosztuje coraz więcej

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 01-10-2008, 20:30

Zielonogórski magistrat wyda 500 tys. zł na organizację przyszłorocznego święta wina - pisze Gazeta Wyborcza.

W tym roku Winobranie kosztowało miasto 300 tys. zł. Dodatkowo magistrat wydał 180 tys. zł na kampanię medialną. - Rosną nasze wymagania. Musimy szybko ogłosić przetarg, aby organizator mógł już teraz zająć się rezerwowaniem terminów gwiazd muzycznych. Jeśli jest to robione na ostatnią chwilę, zostają nam już tylko mniej popularne zespoły - tłumaczy wiceprezydent Wioleta Haręźlak. Według przedstawianych przez nią wyliczeń w ub.r. Winobranie odwiedziło 250 tys. gości, a w tym 300 tys. Wtórował jej prezydent Janusz Kubicki. - Za rok po raz pierwszy będziemy sprzedawać nasze wino. Winiarze chcą zrobić prezentację. Wyliczyli, że potrzebują na to 150 tys. zł - mówi.



Źródło: Gazeta Wyborcza Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH