REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Oshee stawia na twarze sportu i funkcjonalną colę

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 17-09-2011, 09:18
Oshee stawia na twarze sportu i funkcjonalną colę

Jak informuje Rzeczpospolita, oblicza Marcina Gortata, Mameda Khalidova, Dariusza Michalczewskiego oraz i Marcina Wasilewskiego będą zamieszczane na opakowaniach limitowanej edycji izotonicznego Oshee.

REKLAMA

Jak zapowiada właściciel firmy, seria będzie dostępna w sklepach wciągu dwóch tygodni. Pojawią się także reklamy z udziałem wspomnianych mistrzów sportu.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej, firma Oshee zamierza także wejść na rynek coli. Oshee będzie oferować colę z witaminami oraz colę natural bez kwasu ortofosforowego. Jak powiedział RZ Dominik Doliński członek zarządu i współwłaściciel firmy Oshee, strategia Oshee zakłada wprowadzanie na rynek wyłącznie produktów funkcjonalnych, czyli nie tylko np. gaszących pragnienie, ale też pozytywnie wpływających na organizm.

W Polsce liderem na rynku izotoników jest należąca do Coca-Coli marka Powerade. Jednak w Oshee są przekonani, że pokonanie jej to kwestia dwóch, trzech lat. Ich izotonik jest już liderem w hipermarketach i na stacjach benzynowych.

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku Oshee zwiększyło sprzedaż o ok. 60 proc. - Zakładamy, że takie tempo uda się nam także utrzymać w ciągu całego roku - mówi Doliński cytowany w Rzeczpospolitej.

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Oshee - to llubię :) 20-09-2011, 09:42:
Jak widać niektórych nadal bardzo boli sukces tej firmy, ale to świadczy tylko o złości oraz zazdrości ze strony pewnego pana z zabierzowa. Niegdyś najlepsi pracownicy FC obecnie pracują lub są właścicielami Oshee. W sumie to bardzo dziwne, że pan Wiesław jest taki zły, skoro to WYŁĄCZNIE jego zasługa, że stracił najlepszych ludzi. To tak jakby świadomie zdecydwać się na skok z pierwszego piętra a potem mieć pretensje do chodnika że złamał nam nogę :-)
  • kibic 19-09-2011, 15:20:
Bo chłopakom trzeba oddać, są mistrzami marketingu. Jeszcze pracując w FC wywindowali na współpracy z Michalczewskim napój Tiger do najlepiej sprzedającego się w Polsce. Kiedy odeszli Włodarski raz dwa rozwalił współpracę z Michalczewskim, i spieprzył świetnie prosperujący biznens:( Doliński Z Gałęzewkim zaczynając z małym budżetem w krótkim czasie wypromowali Oshee i są w stanie walczyć dzisiaj o jego pozycję z Coca Cola i innymi koncernami... Za to szacunek!
  • anty Lemon the best 19-09-2011, 14:54:
Nic innego nie mieli w tej budce zwanej sklep w Pcimiu Dolnym :)

Oshee to woda destylowana doprawiona chemią i cukrem :(

Zobacz wszystkie komentarze (10)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH