Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Oshee zaprzecza: Nie prowadzimy żadnych rozmów dotyczących przejęcia marki Tiger

- Kategorycznie zaprzeczamy jakoby Firma OSHEE prowadziła jakiekolwiek rozmowy związane przejęciem marki TIGER - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominik Doliński, członek zarządu Oshee Polska. Odpowiada w ten sposób na sugestie ze strony FoodCare, jakoby działania Dariusza Michalczewskiego podjęte w ostatniach dniach mogły być zwiazane z planami uruchomienia samodzielnej produkcji napoju Tiger. Plany, w których pomóc mieliby przedstawiciele Oshee.

Obecni właściciele Oshee jeszcze kilka lat temu pracowali w FoodCare. Odeszli i stworzyli własną spółkę napojową, produkującą napoje izotoniczne, stając się jednocześnie konkurencją dla FoodCare.

Tymczasem, w związku z wejściem do FoodCare komornika, pojawiają się liczne sugestie, kto mógłby zająć się produkcją napoju, jeśli rzeczywiście spółka musiałaby z niej zrezygnować. Dariusz Michalczewski niejednokrotnie mówił, że zgłaszają się do niego liczne firmy, chętne do podjęcia się tego zadania. Także FoodCare w przesłanym komunikacie sugeruje, że być może ich dotychczasowy partner pracuje nad planem uruchomienia samodzielnej produkcji napoju.

- Pan Michalczewski może wykorzystać powiązania biznesowe jakie łączyły go z właścicielami spółki Oshee - podała Agnieszka Krawczyńska z agencji TBWA, obsługującej FoodCare.

Wskazuje jednocześnie, że Dariusz Michalczewski współpracował z konkurentami FoodCare. Zarówno Dominik Doliński, jak i Dariusz Gałęzewski wraz z bliskim współpracownikiem Dariusza Michalczewskiego, Tomaszem Wolsztyniakiem (z Fundacji Równe Szanse), tworzyli spółkę Lili Express.

- Kategorycznie zaprzeczamy jakoby firma Oshee prowadziła jakiekolwiek rozmowy związane przejęciem marki Tiger. Wszelkie informacje związane z tą sprawą są bezpodstawne i mijają się z prawdą. Nasza firma realizuje strategię w zakresie marek Oshee ,Oshee Vitamin Shot oraz Style Water i obecnie nie zakłada wprowadzenia do portfolio produktu typu energy drink - podkreśla tymczasem Dominik Doliński.

Zdaniem niektórych przedstawicieli branży, spółka Oshee może być zbyt mała, by odważyć się na produkcję i dystrybucję takiego giganta jak Tiger. Jednak, jak podkreślają inni, być może uczestniczy w rozmowach z większymi graczami. Wśród potencjalnych partnerów wymienia się m.in. PepsiCo, którego spółka zależna Stokley Van Camp od 2009 r. ma prawo do marki Gatorade Tiger. Jeśli faktycznie to Pepsi (lub spółki zależne) zajęłyby się produkcją Tigera, układ sił na polskim rynku mógłby znacząco się zmienić. Warto pamiętać, że PepsiCo rozmawia cały czas z Maspeksem - firmy chcą stworzyć napojową spółkę joint venture. Według niektórych przedstawicieli branży, docelowo Pepsi będzie chciało przejąć najbardziej popularne w Polsce marki sokowo-napojowe, takie jak Tymbark czy Kubuś.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • erka 2010-12-14 10:33:45
    Komentarz został usunięty zgodnie z regulaminem portalu: wypowiedzi na forum nie mogą obrażać i pomawiać osób trzecich - redakcja portalu.
  • energy 2010-12-14 10:36:49
    Ale jaja, Włodarski myślał, że to Oshee, a tu okazało się, że Maspex. Foodcare jak zawsze jedynie pomawiał i oczerniał wszystkich naokoło
  • tbwa 2010-12-14 10:39:29
    Jak taka firma jak Foodcare i taka agencja sieciowa jak TBWA mogli rozsiewać takie plotki? Wierzyć się nie chce, a gdzie etyka biznesowa?
  • jp 2010-12-14 18:56:37
    Komentarz został usunięty ze względu na złamanie regulaminu forum
  • klm 2010-12-14 23:08:13
    No to Maspex pozamiatał, nikt się tego nie spodziewał. Bardzo dobra wiadomość do wszystkich

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.246.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.