Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pepsi Max odświeża wizerunek w telewizji

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 17-02-2009, 11:42

W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunek Pepsi Max. Akcja ma za zadanie podkreślić dobry smak tego napoju i związane z nim pozytywne emocje.

Reklamowany w telewizji wizerunek Pepsi Max opiera się na odświeżonym logo, w którym powiększono słowo "Max" i napis "bez cukru". 

- Utrzymana w żartobliwym tonie reklama, tak jak cała komunikacja ATL, mają podkreślać, że Pepsi Max jest najbardziej smaczną i cool marką w swoim segmencie - argumentuje Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanych w Pepsi Cola.

Akcja reklamowa od 16 lutego prowadzona jest w TVN, Polsacie, TV4, TVN7, MTV i Vivie. Koncepcją kreatywną kampanii, którą zaplanowano na kilka tygodni, i produkcją spotu zajęła się agencja BBDO, natomiast kontakty z mediami prowadzi agencja Feedback/Hill&Knowlton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH