REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

PepsiCo opracowuje nowe przekąski z myślą o kobietach

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 25-02-2009, 08:32

PepsiCo, a konkretnie jej część zajmująca się przekąskami (snacks), producent Fritos, Doritos i Lays, wprowadza na rynek Smartfood popcorn, pierwsze przekąski opracowane specjalnie dla kobiet.

REKLAMA

Z badań przeprowadzonych przez koncern wynika, że kobiety częściej od mężczyzn sięgają po przekąski. Koncern obliczył, że nowy produkt wygeneruje 650 mln USD dodatkowej wartości sprzedaży.

W opakowaniu (1 kawałek to 120 kalorii) znajduje się mieszanina przekąsek o słodkich i słonych aromatach. Jest to początek całej gamy produktów opracowywanych przez PepsiCo specjalnie dla kobiet w ramach programu „Introduce new products for her".

Z 43 mld USD przychodów PepsiCo aż 63 proc. przypada na żywność a reszta na napoje. Z przychodami przypadającymi na żywność (bez napojów) w wysokości 27 mld USD PepsiCo jest czwartym co do wielkości producentów żywności w świecie.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH