Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo opracowuje nowe przekąski z myślą o kobietach

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 25-02-2009, 08:32

PepsiCo, a konkretnie jej część zajmująca się przekąskami (snacks), producent Fritos, Doritos i Lays, wprowadza na rynek Smartfood popcorn, pierwsze przekąski opracowane specjalnie dla kobiet.

Z badań przeprowadzonych przez koncern wynika, że kobiety częściej od mężczyzn sięgają po przekąski. Koncern obliczył, że nowy produkt wygeneruje 650 mln USD dodatkowej wartości sprzedaży.

W opakowaniu (1 kawałek to 120 kalorii) znajduje się mieszanina przekąsek o słodkich i słonych aromatach. Jest to początek całej gamy produktów opracowywanych przez PepsiCo specjalnie dla kobiet w ramach programu „Introduce new products for her".

Z 43 mld USD przychodów PepsiCo aż 63 proc. przypada na żywność a reszta na napoje. Z przychodami przypadającymi na żywność (bez napojów) w wysokości 27 mld USD PepsiCo jest czwartym co do wielkości producentów żywności w świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH