Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo stawia na produkty innowacyjne

  • Autor: onet.pl/Bloomberg
  • Data: 16-02-2012, 19:01

Koncern PepsiCo próbuje odzyskać miejsce na domowych półkach dla swojej marki Tropicana, najlepiej sprzedającego się w USA soku pomarańczowego, po tym jak zmiana opakowania trzy lata temu zakończyła się fiaskiem. Marka utraciła udziały w rynku na rzecz Minute Maid i Simply Orange koncernu Coca-Cola - informuje onet.pl za agencją Bloomberg.

Koncern PepsCo zamiast walczyć z Coca-Colą w kategorii 100-proc. soku skupia się na produktach zawierających mniej soku ale za to bardziej innowacyjnych, a co za tym idzie dających wyższe zyski. Sukcesem okazał się Trop50, 42-procentowy napój z wyciągiem ze stewii jako substancją słodzącą. Jak informuje onet.pl za agencją Bloomberg Tropicana, która wygenerowała w 2011 r. ok. 6,2 mld dol. przychodu, to piąta co do wielkości marka PepsiCo o sprzedaży powyżej 1 mld dol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH