Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

PepsiCo wdraża w Polsce nowy model operacyjny

PepsiCo wprowadza w Europie Środkowo-Wschodniej nowy model operacyjny. Strategia wykorzystania synergii obydwu spółek jest częścią planu rozwoju w regionie i obejmuje swoim zasięgów siedem krajów: Polskę, Czechy, Węgry oraz kraje nadbałtyckie.

PepsiCo wdraża w Polsce nowy model operacyjny
Nowy model operacyjny PepsiCo działa w Polsce od 1 stycznia 2011 r. // fot. flickr.com

Nowy model operacyjny ma na celu wzmocnienie pozycji firmy w sektorze spożywczym i jest kolejnym przykładem nowego podejścia biznesowego po dwóch dużych transakcjach: przejęciu Pepsi Bottling Group Inc. oraz PepsiAmericas. W Polsce nowa strategia obowiązuje od 1 stycznia 2011 r. i pozwala na dalszą integrację części przekąskowej i napojowej.

Jej wprowadzenie poprzedzają znaczące inwestycje Pepsico w regionie, włączając w to zeszłoroczne modernizacje fabryk Frito Lay w Tomaszowie i Grodzisku Mazowieckim. Dodatkowo 2 grudnia 2010 r. PepsiCo sfinalizowało, warte 3,8 miliard dolarów, przejęcie 66 proc. udziałów firmy Wimm-Bill-Dann, rosyjskiego producenta nabiału oraz soków.

- Europa Centralna jest dla PepsiCo bardzo ważna i pragniemy w dalszym ciągu inwestować i rozwijać się w regionie. Obecnie zintegrowany biznes napojowy i snakowy PepsiCo Central Europe osiąga obrót w wysokości 800 mln USD - mówi Glafkos Persianis, Central Europe General Manager, PepsiCo.

Jak zapewniają przedstawiciele koncernu, oprócz intensywnego rozwoju biznesowego, PepsiCo od lat aktywnie angażuje się w promowanie zrównoważonego rozwoju i regularnie modernizuje swoje fabryki, aby mogły sprostać rosnącym wymaganiom środowiskowym.

Wszystkie zakłady produkcyjne obowiązuje polityka ReCon (Resource Conservation), czyli ochrony zasobów. Polskie zakłady produkcyjne PepsiCo także modernizowane są zgodnie z polityką ReCon. Przykładem może być fabryka PepsiCo Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie z sukcesem zakończono wdrażanie Systemu Zarządzania Środowiskiem (EMS) ISO 14001. Certyfikat ten nadawany jest zakładom, w których funkcjonują procedury oszczędnego użytkowania energii, wody, segregacji odpadów oraz gdzie przestrzega się wysokich standardów jakości oraz produkcji.

Firma skupia się także na rozwoju swoich produktów i stawia na dalszą reformulację portfolio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PepsiCo RSS ALERT    /    Lays RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    fabryka RSS ALERT    /    napoje bezalkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.