REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

PepsiCo wprowadza do Polski "zdrowe" chrupki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-05-2011, 11:43

Marka Cheetos wprowadziła na Polski rynek chrupki kukurydziane dla dzieci Cheetos Robalos, w których - oprócz braku konserwantów i sztucznych barwników - zawartość soli została obniżona o 40 proc. w stosunku do pozostałych chrupek. Wprowadzenie tego wariantu jest związane z globalną reformulacją portfolio produktowego PepsiCo.

REKLAMA

Dodatkowo, produkt powstaje z pełnego ziarna kukurydzy, dzięki czemu jest źródłem błonnika.

Od kilku lat polityka PepsiCo charakteryzuje się dążeniem do reformulacji portfolio produktowego, stawiając na wymagania dietetyczne i świadomość konsumentów. Przykładem tego rodzaju działań, oprócz wprowadzenia Cheetos Robalos, jest linia chipsów - Lay's Prosto z Pieca, które zostały wprowadzone w 2010 r.

Czytaj także:

Pepsico zainwestuje w chipsy bez sztucznych substancji

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH