Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard bierze na cel Polskę i Europę Wschodnią

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 26-06-2011, 16:14
Pernod Ricard bierze na cel Polskę i Europę Wschodnią

Pernod Ricard widzi duże możliwości rozwoju sprzedaży alkoholi premium w Europie Wschodniej. Znaczny udział we wzroście w Europie Wschodniej ma nastąpić w związku z przesunięciem koncentracji z marek lokalnych na marki międzynarodowe.

Firma zaznacza, że jej oczekiwania nie ogniskują się jedynie na Rosji, ale również na Ukrainie i Polsce. Pernod Ricard oczekuje na wzrost klasy średniej na wspomnianych rynkach.

Stawiając na zamożnych konsumentów w Europie Wschodnie firma liczy również na wzrost udziałów na rozwiniętych rynkach Europy Zachodniej. Europa (bez Francji), Środkowy Wschód i Afryka stanowi 30 proc. wartości sprzedaży firmy Pernod Ricard i zakłada, że corocznie do 2014 r. sprzedaż międzynarodowych marek w tym regionie będzie się powiększać o 7,5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH