Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard zamierza się pozbyć marek regionalnych

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2010, 13:58

Pernod Ricard postanowił się pozbyć większość swoich regionalnych i mniej znaczących marek łącznie ze słynnym pastisem Pernod. Napój ten ma słodki, lukrecjowo - anyżowy posmak i powstał po zakazaniu produkcji absyntu.

Pernod Ricard zamierza zredukować liczbę marek lokalnych z 30 do 18.

Firma Pernod Ricard powstała w wyniku połączenia dwóch konkurencyjnych pastiszów: Pernod i Ricard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH