Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PiastoPolis - akcja promocyjna marki Piast

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 18-11-2008, 11:32

Należąca do koncernu Carlsberg Polska marka Piast rozpoczyna 8 listopada nową akcję promocyjną pod hasłem PiastoPolis. W ramach promocji, każdy konsument Piasta ma szansę zagrać w specjalnie stworzoną przez markę towarzyską grę planszową.

PiastoPolis to gra przeznaczona dla 3-4 graczy, inspirowana niezwykle popularną grą Monopoly. Polega na obrocie nieruchomościami znanymi w regionie Dolnego Śląska i pomnażaniu w ten sposób majątku. Uczestnicy gry poruszają się po planszy pionkami w kształcie kapsli i płacą banknotami o nazwie „piasty", inwestując w najsłynniejsze zabytki Dolnego Śląska, takie jak np. Zamek Książ, Ratusz we Wrocławiu czy Twierdza Kłodzka. Prace renowacyjne części tych zabytków, niezwykle ważnych dla pejzażu Dolnego Śląska, finansowane były przez markę Piast.

Po drodze na graczy czekają rozmaite niespodzianki, takie jak konieczność odpowiedzi na specjalne pytania, wizyta w jednym z dolnośląskich klubów sportowych: KSP Brovarians, KSP Piwosze lub Piast Strongers; areszt i wiele innych. W grze można majątek zarówno zyskać jak i stracić. Zwycięża ta osoba, której uda się najkorzystniej ulokować kapitał i zgromadzić największy majątek.

Aby móc zagrać w PiastoPolis należy kupić co najmniej 2 piwa Piast oraz w wpłacić zwrotną kaucję w wysokości 5 zł.

PiastoPolis to gra towarzyska, podkreślająca niezwykłe bogactwo Dolnego Śląska. Jej walory poznawcze naszym zdaniem znacząco zwiększają jej atrakcyjność, oraz powodują, że ma ona także aspekt edukacyjny. Jestem przekonany, że PiastoPolis okaże się znakomitym pomysłem na spędzanie jesienno - zimowych wieczorów w gronie przyjaciół i w towarzystwie piwa Piast. - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Akcja promocyjna komunikowana będzie w lokalach biorących udział w promocji, przy wykorzystaniu materiałów POS oraz na plakatach w toaletach w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu. Dodatkowo, akcja wsparta będzie przez animatorów, którzy w wybranych lokalach zachęcać będą do gry.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH