Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piccolo rozpoczęło nową kampanię reklamową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2011, 17:32

Piccolo wystartowało z nową kampanią telewizyjną, która potrwa do Dnia Dziecka. Kampanii telewizyjnej towarzyszy wsparcie w punktach sprzedaży.

W ramach kampanii, marka Piccolo będzie towarzyszyć serialowi „Na Wspólnej", emitowanemu przez stację TVN. Jest to kontynuacja szerszej strategii marketingowej, która ma na celu budowanie wizerunku Piccolo jako marki obecnej podczas świętowania najważniejszych chwil w życiu dziecka.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji i animacji oraz materiałów POS dostosowanych do specyfiki poszczególnych kanałów. Wzmożone działania marketingowe obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy Smyk, w których marka obecna jest od 3 lat. Piccolo pojawi się także po raz drugi w sieci drogerii Rossmann.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH