Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piwo Łomża notuje wzrosty sprzedaży. Prognozuje poprawę wyników za 2011 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2011, 09:00
Piwo Łomża notuje wzrosty sprzedaży. Prognozuje poprawę wyników za 2011 r.
Łomża chce pobić wyniki z zeszłego roku. Ma to być rekord

Marka Łomża w ubiegłym roku odnotowała 31 proc. wzrost sprzedaży, co pozwoliło zakończyć miniony rok najlepszym wynikiem sprzedaży w jej historii. Pierwszych osiem miesięcy tego roku wskazuje na to, że ubiegłoroczny rekord zostanie pobity - podało biuro prasowe spółki Browary Regionalne Łomża.

Jak dodaje, szczególną popularnością cieszy się wprowadzone w tym roku do oferty piwo Łomża Export Miodowe, które w bardzo krótkim czasie osiągnęło prawie 10-procentowy udział w całości sprzedaży marki Łomża.

- Staramy się obserwować trendy i szybko reagować na potrzeby rynku. Dzięki konsekwentnemu rozszerzaniu linii produktowej, Łomża może obecnie zaoferować konsumentom całą gamę ciekawych, klasycznych produktów w ramach swojej kategorii. Oprócz wprowadzonego niedawno pszenicznego, są to piwo miodowe, kilka wariantów piw niepasteryzowanych, piwo mocne oraz piwa jasne pełne o różnej zawartości ekstraktu i alkoholu - mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager marki Łomża.

Przedstawiciele marki Łomża zaznaczają, że czasy, gdy na sklepowej półce dostępne były tylko piwa jasne pełne i mocne, odeszły do przeszłości. Polacy, częściowo za sprawą swoich zagranicznych wojaży, poznali bogactwo gatunków piwa i coraz chętnej sięgają po ciekawe nowości oraz piwa o regionalnych korzeniach. Najpierw popularność zdobyły piwa niepasteryzowane. Obecnie niemal każdy browar, czy to mały, czy to duży, stara się posiadać w ofercie przynajmniej jeden taki produkt, dzięki czemu ten rodzaj piwa spopularyzował się w niezwykle krótkim czasie. Innym odkrytym niedawno przez polski rynek gatunkiem, którego popularność szybko rośnie, są piwa miodowe.

Firma Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. zarządza browarami w Łomży i Jędrzejowie. W skład portfela firmy wchodzą takie piwa marki jak: Łomża, Cooler, Faxe, Korona Książęca, Rybnicki oraz Strzelec. Większościowym udziałowcem spółki jest Van Pur SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Zainteresowany 01-02-2012, 21:07:
NO i jak tam podsumowanie roku 2011?
  • Optymista 13-09-2011, 20:28:
To dobra informacja. Troche zaskakujaca, bo widoczne spadki sprzedazy Łomży rok do roku w ostatnich miesiącach na rynku krajowym trochę są zatrważajace, pomimo trzech nowych wariantów Łomży wprowadzonych w tym roku. Ok, lato było tragiczne. Powodzenia Wam jednak życzę. Oby wam sie udało utrzymać przynajmniej zeszłoroczną dynamikę.
  • Mateo 11-09-2011, 23:32:
Przynajmniej w piwie z Łomży czuć jakiś miód bo w innych to już nic nie czuć ... Chyba że starymi skarpetkami jak w nowym żubrze ...

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH