Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piwo Żubr będzie się reklamowało na pociągach PKP

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 25-04-2009, 11:17
Piwo Żubr będzie się reklamowało na pociągach PKP
fot. www.streemo.pl

Nowa moda na kolei. Od piątku z Warszawy do Białegostoku kursuje pociąg Żubr. Nie chodzi o żubra z puszczy, lecz o Żubra w butelce. Czy w jego ślady pójdą pociągi - Danonki i Viziry? - pyta Gazeta Wyborcza.

Na razie wygląda jak każdy inny pociąg - - pisze "GW". Ale już w maju zamieni się w jeden wielki billboard reklamowy piwa i tak będzie jeździł co najmniej do końca roku, w każdy piątek i niedzielę. O nowym połączeniu klienci dowiedzą się z rozkładów oraz 10 tys. ulotek rozdawanych przy kasach na ośmiu stacjach: w Białymstoku, Suwałkach, Sokółce, Kuźnicy Białostockiej, Grajewie, Mońkach, Łapach i Szepietowie. Na pokładzie nie będzie jednak samego Żubra - alkohol może być sprzedawany wyłącznie w pociągach na trasach międzynarodowych.

Dyrektor handlowy Przewozów Regionalnych Tomasz Moraczewski podkreśla wna łamach "GW", że firma traktuje pociągi jako potencjalny nośnik reklamy i chce na tym zarabiać. - Jest zainteresowanie i prowadzimy już kolejne rozmowy. Zobaczymy, jak działa pociąg Warszawa - Białystok i w przyszłośc i dla pociągów typu Inter Regio wypracujemy jeden standard, z cennikiem reklamowym - zapowiada Moraczewski. I zapewnia też, że pociągi nie będą doszczętnie oklejone reklamami. - Chcemy, by zachowały swój charakter - dodaje. Przewozy Regionalne nie zdradzają, ile pieniędzy zapłacił przewoźnikowi browar.

Jak informuje "GW" to nie pierwszy romans kolei z reklamą, było ich przynajmniej kilka. Na przykład w 2003 roku kursował imprezowy pociąg sponsorowany przez koncern Coca-Cola. W pięciu wagonach didżeje grali pięć różnych rodzajów muzyki, jednak bilety do nich można było zdobyć jedynie w konkursach.

Były to jednak krótsze przedsięwzięcia. Teraz reklamowy pociąg wszedł do regularnego rozkładu jazdy po raz pierwszy. Czy będą kolejne? - Ciągle szukamy sposobów na ciekawą i niestandardową reklamę naszych produktów. W przypadku Żubra zależy nam szczególnie na podkreśleniu jego związku z Podlasiem, z którego marka się wywodzi. Wykorzystaliśmy, więc doskonałą okazję, która pozwoli nam powiązać oba cele - mówi "GW" Maciej Partyka z Kompanii Piwowarskiej produkującej piwo Żubr.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kamis393 27-04-2009, 22:49:
Co za bzdura...

Komunikacja miejska wygląda jak wielki baner reklamowy, teraz pociąg będzie wyglądał jak billboard.

A najlepsze jest to, że pociągi jeżdżą często poza terenami zamieszkałymi, więc nie wiem kto ma być grupą docelową? Pasażerowie na dworcu?
  • Maniulek 72. 25-04-2009, 14:11:
Ruszający rano pociag pośpieszny KMICIC z warszawy do Częstochowy bedzie miał hasło: Od piwa ci się w głowie nie zawróci - to nie wino mszalne pite w nadmiarze, 1 butelka do Koluszek, druga do Częstochowy i wężykiem po Alejach...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH