Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PMT Marketing System promuje herbatę

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2009, 09:45

Orimi Trade, lider rosyjskiego rynku herbat, wejdzie do Polski z herbatą marki Greenfield. PMT Marketing System przeprowadzi kampanię promocyjną w sklepach Piotr i Paweł. Akcja rozpoczyna się 18 września i potrwa do 3 października.

W 16 największych sklepach sieci Piotr i Paweł przeprowadzona zostanie akcja samplingowa przy specjalnie przygotowanych przez PMT Marketing System stanowiskach promocyjnych.

Celem kampanii jest zakomunikowanie wejścia na polski rynek herbaty Greenfield oraz wsparcie jej sprzedaży.

PMT Marketing System poza całościową koordynacją akcji odpowiada również za logistykę i zaopatrzenie stworzonych na potrzeby kampanii standów promocyjnych Umiejscowionych w 20 sklepach sieci Piotr i Paweł w całej Polsce.

Orimi Trade należy do liderów rosyjskiego rynku herbat, w którym posiada największe udziały (około 30-proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH