Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy bardzo chętnie sięgają po wody butelkowane

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2009, 20:23

W zeszłym roku wydaliśmy na nie aż 2,29 mld zł. To o 486 mln zł więcej niż dwa lata wcześniej. Pod względem wartości sprzedaży głównym dostawcą wód butelkowanych w 2008 r. była Danone Group (najbardziej znana marka tej firmy to Żywiec Zdrój), mająca 30,9-procentowy udział w rynku.

Drugie miejsce zajmuje firma Nestlé Waters (marki Nałęczowianka, Mazowszanka) - 9,8 proc, a trzecie Coca-Cola, producent wody źródlanej Kropla Beskidu - 9,4 proc. Systematycznie wzrasta udział firmy Nałęczów Zdrój SA Nałęczów (marka Cisowianka) z 3,6 proc. w 2006 roku do 6,9 proc. w 2008 r. Zmniejsza się natomiast znaczenie w wartości sprzedaży firm Spółdzielnia Pracy Muszynianka (marka Muszynianka), Hoop Polska (np. marka Arctic) oraz Zespół Uzdrowisk Kłodzkich (marka Staropolanka).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH