REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polacy lubią rodzime wody mineralne

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 10-07-2008, 08:46
Polacy lubią rodzime wody mineralne

To nie seria wpadek - w tym pleśń w butelkach - zniszczyła Bonaqę. Coca-Cola wycofała ją z rynku, bo Polacy wolą swojską wodę - czytamy w Pulsie Biznesu.

REKLAMA

Międzynarodowa marka Bonaqa była popularna w Polsce w połowie lat 90., kiedy rynek wody spożywczej dopiero się u nas rozwijał. Zadebiutowała w 1994 r. i już trzy lata później była w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się u nas wód. Pomysł koncernu Coca-Cola był taki, by produkt był identyczny na całym świecie. Zdaniem analityków, o upadku marki zdecydowała konkurencja, która wcześniej odkryła, jak zmieniły się preferencje Polaków.



Źródło: Puls Biznesu

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH