Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy lubią rodzime wody mineralne

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 10-07-2008, 08:46
Polacy lubią rodzime wody mineralne

To nie seria wpadek - w tym pleśń w butelkach - zniszczyła Bonaqę. Coca-Cola wycofała ją z rynku, bo Polacy wolą swojską wodę - czytamy w Pulsie Biznesu.

Międzynarodowa marka Bonaqa była popularna w Polsce w połowie lat 90., kiedy rynek wody spożywczej dopiero się u nas rozwijał. Zadebiutowała w 1994 r. i już trzy lata później była w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się u nas wód. Pomysł koncernu Coca-Cola był taki, by produkt był identyczny na całym świecie. Zdaniem analityków, o upadku marki zdecydowała konkurencja, która wcześniej odkryła, jak zmieniły się preferencje Polaków.



Źródło: Puls Biznesu Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH