Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy preferują rodzime marki wódek

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 16-02-2011, 08:17

Polski rynek chce zawojować koszerna wódka z Izraela - Exclusive. W ciągu najbliższych dwóch - trzech lat chce zdobyć 5 proc. segmentu wódek importowanych. Obecnie można kupić ją już m.in. w kilku ogólnopolskich sieciach handlowych - czytamy w Rzeczpospolitej.

Wartość polskiego rynku wódki szacuje się na ok. 13 mld zł. Od lat dominują na nim rodzime marki, numerem jeden jest Czysta de Luxe produkowana przez Stock Spirits. Pod koniec 2010 r. tylko ok. 5 proc. wódek kupowanych przez Polaków pochodziło z zagranicy.

Jak informuje Rzeczpospolita udział wódek importowanych w łącznej sprzedaży jest niewielki głównie ze względu na cenę. Zagraniczne produkty są od polskich wódek premium droższe o 40 - 50 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH