Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 3000 piwnych ekspertów rusza do akcji

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 23-02-2012, 17:37

Myślisz, że o piwie wiesz wszystko? Od dziś każdy z ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej będzie mógł tak powiedzieć. Firma ruszyła właśnie z programem Ambasadorzy Piwa. KP szkoli wszystkich swoich pracowników z kultury piwa i angażuje ich w działania na rzecz jakości w rynku.

Celem projektu Ambasadorzy Piwa jest szerzenie wśród ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej wiedzy o produkcji, jakości piwa, sprzedaży i świecie marek z portfela KP, a także rozbudzenie pasji wokół piwnej kategorii i produktów firmy. Program dotyczy wiedzy, umiejętności i postaw i jest narzędziem, które ma pomóc Kompanii Piwowarskiej osiągnąć przewagę biznesową nad konkurencją.

„Konieczne jest aby każdy z 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej postarał się wypełnić luki w swojej wiedzy, abyśmy rozmawiając o piwie z klientami i konsumentami byli w stanie odpowiedzieć na ich pytania i szerzyć piwną pasję nie tylko wśród ludzi nam bliskich, lecz również wszystkich z którymi się kontaktujemy." - wyjaśnia Rob Priday prezes Kompanii Piwowarskiej - „Chodzi tu o pasję do piwa"

Warsztaty z kultury piwa
W środę 22 lutego 2012 roku ruszył program Ambasadorzy Piwa. Pierwszym etapem programu są warsztaty skierowane do wszystkich pracowników KP. Warsztaty będą odbywały się sukcesywnie od 22 lutego do 21 marca w Tychach, Poznaniu oraz Białymstoku. Rytuały serwowania, sztuka mówienia o piwie, techniki degustacji i najciekawsze piwne historie to tylko niektóre z zagadnień, które pracownicy Kompanii Piwowarskiej zgłębią podczas programu Ambasadorzy Piwa. Nadrzędnym celem programu jest wyposażenie wszystkich pracowników w wiedzę niezbędną do promowania piwnej kultury na najwyższym poziomie. Specjalne warsztaty opracowane przez najlepszych specjalistów KP różnych dziedzin pozwolą wszystkim uczestnikom poruszać się w świecie piwnych marek, historii i anegdot. Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi a każdy pracownik Kompanii Piwowarskiej będzie mógł z dumą stwierdzić, że naprawdę zna się na piwie.

„Mieszkamy w kraju, w którym rocznie spożycie piwa na osobę wynosi 93 litry, a w którym mimo to brak jest kultury piwa." - twierdzi Rob Priday - „Aby to naprawić musimy zacząć od wewnątrz naszej organizacji, to właśnie pracownicy KP powinni zacząć budować kulturę piwa. Musimy krzewić pasję do piwa i wyjaśnić na czym polega kultura piwa."

Ambasador dba o jakość
„Uruchomiliśmy w Kompanii Piwowarskiej nowy program pod nazwą Ambasadorzy Piwa, którego celem jest wzmocnienie we wszystkich pracownikach firmy dbałości o jakość naszych produktów." - mówi Marzena Piórko wiceprezes ds. sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej - „Jakość jest dla nas najważniejsza!"

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bolo 03-03-2012, 14:25:
Nonsens! W KP liczy się tylko jakość dokumentów a o jakość piwa nikt nie dba. Surowce zastępcze i najtańsze jakie można zdobyć.Kadra po dziennikarstwie itp.zawodach nie ma pojęcia o produkcji piwa-stąd piwo jest drętwe i bez "duszy"Jak w każdym koncernie liczy się tylko posłuszeństwo,donosicielstwo i brak swojego zdania!
  • piotry 28-02-2012, 14:58:
Co za nonsens.
Powtórzę za kolegą z BB:
Czy producent margaryny może krzewić "kulturę masła"?
  • regionalnesmaki 24-02-2012, 10:01:
W pełni zgodzę się z Piwoszem. Tu nawet nie chodzi o niszczenie browarów, bo jeśli jakość i sposób tworzenia piwa zostanie zachowana po przejęciu browaru, to nie ważne kto jest właścicielem. Ja nie pijam piwa koncernowego, nie pijam także piw z małych browarów, mieniących się "regionalnymi", bo jakość ich wyrobów jest tak nie równa że nie wiadomo czego się spodziewać.
Mój znajomy, który śmiał się zawsze z mojego podejścia do piw i żywności, ostatnio strasznie narzekał na ból głowy po wypiciu 2-3 piw z koncernu ( w zasadzie to z GŻ i Carlsberga). Nie wierzyłem mu, aż sam nie wypiłem ostatnio kilku różnych piw i sam tego nie odczułem. Na tych piwach nie było podane w ogóle składu, nawet takiego w stylu tanich typu - cukier, woda i coś jeszcze.
W Polsce nie ma kultury picia bo nie miała kiedy się ona wykształcić. W Polsce pije się alkohol nie dla smaku ale dla "szumu w głowie", stad popularność piw mocnych, wódek, whisky, tanich win, itd. Polacy nie mają kultury picia w ogóle, tak jak nie mają kultury jedzenia, bo zwyczajnie jeszcze to się u nas nie wykształciło.
Polaków trzeba najpierw uczyć kultury jedzenia i picia, żeby skończyć z mitem, że u nas tylko: ziemniaki, wieprzowina i wódka i położyć nacisk na to co najbardziej polskie.
W przypadku piw, dobrze byłoby w końcu wybrać czy chcemy iść drogą Czechów, Niemców, Belgów i nastawić się na regionalność piwa i pochodzenie surowców do niego używanych czy drogą Amerykanów i postawić na finezyjność producentów i wymyślanie smaków. Zdecydowana większość małych browarów idzie drogą amerykańską więc chyba trzeba będzie przy tym pozostać i uczyć się kultury picia w stylu amerykańskim.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.