Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 3000 piwnych ekspertów rusza do akcji

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 23-02-2012, 17:37

Myślisz, że o piwie wiesz wszystko? Od dziś każdy z ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej będzie mógł tak powiedzieć. Firma ruszyła właśnie z programem Ambasadorzy Piwa. KP szkoli wszystkich swoich pracowników z kultury piwa i angażuje ich w działania na rzecz jakości w rynku.

Celem projektu Ambasadorzy Piwa jest szerzenie wśród ponad 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej wiedzy o produkcji, jakości piwa, sprzedaży i świecie marek z portfela KP, a także rozbudzenie pasji wokół piwnej kategorii i produktów firmy. Program dotyczy wiedzy, umiejętności i postaw i jest narzędziem, które ma pomóc Kompanii Piwowarskiej osiągnąć przewagę biznesową nad konkurencją.

„Konieczne jest aby każdy z 3200 pracowników Kompanii Piwowarskiej postarał się wypełnić luki w swojej wiedzy, abyśmy rozmawiając o piwie z klientami i konsumentami byli w stanie odpowiedzieć na ich pytania i szerzyć piwną pasję nie tylko wśród ludzi nam bliskich, lecz również wszystkich z którymi się kontaktujemy." - wyjaśnia Rob Priday prezes Kompanii Piwowarskiej - „Chodzi tu o pasję do piwa"

Warsztaty z kultury piwa
W środę 22 lutego 2012 roku ruszył program Ambasadorzy Piwa. Pierwszym etapem programu są warsztaty skierowane do wszystkich pracowników KP. Warsztaty będą odbywały się sukcesywnie od 22 lutego do 21 marca w Tychach, Poznaniu oraz Białymstoku. Rytuały serwowania, sztuka mówienia o piwie, techniki degustacji i najciekawsze piwne historie to tylko niektóre z zagadnień, które pracownicy Kompanii Piwowarskiej zgłębią podczas programu Ambasadorzy Piwa. Nadrzędnym celem programu jest wyposażenie wszystkich pracowników w wiedzę niezbędną do promowania piwnej kultury na najwyższym poziomie. Specjalne warsztaty opracowane przez najlepszych specjalistów KP różnych dziedzin pozwolą wszystkim uczestnikom poruszać się w świecie piwnych marek, historii i anegdot. Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi a każdy pracownik Kompanii Piwowarskiej będzie mógł z dumą stwierdzić, że naprawdę zna się na piwie.

„Mieszkamy w kraju, w którym rocznie spożycie piwa na osobę wynosi 93 litry, a w którym mimo to brak jest kultury piwa." - twierdzi Rob Priday - „Aby to naprawić musimy zacząć od wewnątrz naszej organizacji, to właśnie pracownicy KP powinni zacząć budować kulturę piwa. Musimy krzewić pasję do piwa i wyjaśnić na czym polega kultura piwa."

Ambasador dba o jakość
„Uruchomiliśmy w Kompanii Piwowarskiej nowy program pod nazwą Ambasadorzy Piwa, którego celem jest wzmocnienie we wszystkich pracownikach firmy dbałości o jakość naszych produktów." - mówi Marzena Piórko wiceprezes ds. sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej - „Jakość jest dla nas najważniejsza!"

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bolo 03-03-2012, 14:25:
Nonsens! W KP liczy się tylko jakość dokumentów a o jakość piwa nikt nie dba. Surowce zastępcze i najtańsze jakie można zdobyć.Kadra po dziennikarstwie itp.zawodach nie ma pojęcia o produkcji piwa-stąd piwo jest drętwe i bez "duszy"Jak w każdym koncernie liczy się tylko posłuszeństwo,donosicielstwo i brak swojego zdania!
  • piotry 28-02-2012, 14:58:
Co za nonsens.
Powtórzę za kolegą z BB:
Czy producent margaryny może krzewić "kulturę masła"?
  • regionalnesmaki 24-02-2012, 10:01:
W pełni zgodzę się z Piwoszem. Tu nawet nie chodzi o niszczenie browarów, bo jeśli jakość i sposób tworzenia piwa zostanie zachowana po przejęciu browaru, to nie ważne kto jest właścicielem. Ja nie pijam piwa koncernowego, nie pijam także piw z małych browarów, mieniących się "regionalnymi", bo jakość ich wyrobów jest tak nie równa że nie wiadomo czego się spodziewać.
Mój znajomy, który śmiał się zawsze z mojego podejścia do piw i żywności, ostatnio strasznie narzekał na ból głowy po wypiciu 2-3 piw z koncernu ( w zasadzie to z GŻ i Carlsberga). Nie wierzyłem mu, aż sam nie wypiłem ostatnio kilku różnych piw i sam tego nie odczułem. Na tych piwach nie było podane w ogóle składu, nawet takiego w stylu tanich typu - cukier, woda i coś jeszcze.
W Polsce nie ma kultury picia bo nie miała kiedy się ona wykształcić. W Polsce pije się alkohol nie dla smaku ale dla "szumu w głowie", stad popularność piw mocnych, wódek, whisky, tanich win, itd. Polacy nie mają kultury picia w ogóle, tak jak nie mają kultury jedzenia, bo zwyczajnie jeszcze to się u nas nie wykształciło.
Polaków trzeba najpierw uczyć kultury jedzenia i picia, żeby skończyć z mitem, że u nas tylko: ziemniaki, wieprzowina i wódka i położyć nacisk na to co najbardziej polskie.
W przypadku piw, dobrze byłoby w końcu wybrać czy chcemy iść drogą Czechów, Niemców, Belgów i nastawić się na regionalność piwa i pochodzenie surowców do niego używanych czy drogą Amerykanów i postawić na finezyjność producentów i wymyślanie smaków. Zdecydowana większość małych browarów idzie drogą amerykańską więc chyba trzeba będzie przy tym pozostać i uczyć się kultury picia w stylu amerykańskim.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH